GC De Wildeman

veel meer dan een website alleen

Voor de derde keer mochten we voor GC De Wildeman een nieuwe website ontwikkelen. Naast veel aandacht voor search engine optimization, staan ticketverkoop en conversie centraal in het webplatform. Het doel is om meer tickets te verkopen, meer volgers op social media en meer nieuwsbriefabonnees te verkrijgen. 

Doordat de website communiceert met externe systemen worden een aantal interne processen geautomatiseerd en behoort dubbele input tot het verleden. 

integratie Ticketmatic 3

  • de titel, uitvoerder, locatie, ticketprijzen en de verkoopslink worden automatisch overgenomen uit Ticketmatic
  • wijzigingen achteraf worden automatisch opgehaald in de website
  • events krijgen automatisch de status 'uitverkocht' in de website, zodra het laatste ticket is verkocht
  • tickethouders ontvangen een week voor het event plaatsvindt, automatisch een herinneringsmail

export naar UiTdatabank

GC De Wildeman moet zich enkel focussen op de inhoud van de website. 

Geen tijd te verliezen met dubbele input van dezelfde informatie in verschillende platformen. In enkele muisklikken kan ieder event vanuit de website worden doorgestuurd naar UiTinvlaanderen, UiTmetvlieg en Cultuurkuur

narrowcasting in één muisklik

Narrowcasting of digital signage is het aankondigen van events op schermen op een vaste plaatst in het gebouw.  Met één muisklik in de website kan je bepalen of een event moet worden aangekondigd op de schermen in GC De Wildeman. De weergave is ook responsive, dus je hoeft je niets aan te trekken van verschillende schermgroottes. 

afgeleide projectwebsites

Voor projecten van het cultuurcentrum kunnen we gemakkelijk en snel projectwebsites opzetten. 

De projectwebsites hebben dezelfde mogelijkheden en functionaliteiten als de hoofdwebsite, maar een andere look en feel.